Sunday, May 10, 2009

Head Banner Baru.









Fuhh.. Akhirnya aku dapat menyiapkan head banner yang baru bertajuk - Adie Kun - The Power Within Me - Angel... Mengambil masa selama 3 hari untuk menyiapkannya menggunakan perisian Adobe Photoshop 7.0.. bahagian yang paling rumit adalah bahagian sayap kerana aku terpaksa melukis setiap helai bulu, satu demi satu, dan mengulangi proses pencerahan kerana pada asalnya sayap berwarna hitam dan berlatarbelakangkan warna putih... kemudian barulah aku memasukkan latarbelakang angkasa lepas, Nebula.. dan membuat kesan khas cahaya, seolah-olah aku sedang memegang tongkat sakti yang mengeluarkan cahaya. Satu proses yang memenatkan, dan agak rumit.. tapi aku sangat gembira dengan hasilnya.. Impian aku untuk memiliki sayap dan bergaya ala-ala watak di dalam anime dan mempunyai kuasa sakti, walaupun hanya didalam gambar ianya dapat direalisasikan.. yeay... (^_^)V



Adie Kun @ Raja Bulan



2 comments:

vee_elviana said...

Adie

Good job. Keep it up. Jangan sia-siakan keistimewaan yang ada.

adie_kun said...

akak moon - thanksssss ...

ini la salah satu hobi adie bila bosan2.. walaupun complicated nak buat.. tapi bila dapt hasilnya rase puas sgt..

hehehe

(^_^)