Tuesday, August 11, 2009

Musibah Terbesar..


Tarikh, 8 ogos 2009, dan melarat sehingga pada hari ini...pada ketika aku menaip luahan ini, hari dan bulan yang amat malang bagi kami sekeluarga, dan tak mungkin dapat dilupakan sampai bila-bila, tidak dapat untuk mencoretkan dengan lebih lanjut kerana ianya perkara yang amat serius dan mengaibkan.. aku merasa amat tertekan, apa yang aku mampu lakukan buat masa ini hanyalah berdoa dan berharap, agar kami sekeluarga terutama ayah dan mak.. tabah dalam menghadapi dugaan ini, begitu juga diri aku yg menerima tamparan yang amat hebat.. musibah terbesar.. erm.. aku pasrah dan redha...


'Semoga Allah memberikan kekuatan, ketabahan, kesabaran dan apa yang kami perlukan untuk menghadapi dugaan yang amat besar ini.. dan memberikan jalan keluar, dan penyelesaian ke atas masalah yang melanda.merungkaikan segala kekusutan, kebuntuan. dan semoga doa kami semua di makbulkan oleh Allah S.W.T. Sesunguhnya Dia Tuhan Yang Maha Mengasihani, Maha Pengasih, lagi Maha Penyayang...'

Amin..

Adie Kun @ Raja Bulan

1 comment:

Anonymous said...

amin~~ semoga tabah hadapi dugaan mendtg~~

-eg-