Friday, September 18, 2009

Shopping Raya.. (Selamat Hari Raya Aidilfitri)


Sedar tak sedar, lagi 2 hari nak raya.. InsyaAllah.. Raya mungkin jatuh pada hari Ahad, 20 September 2009... Apa yang aku dapat simpulkan.. Ramadhan tahun ini begitu bermakna buat aku.. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. nikmat berpuasa dan beribadah di bulan yang mulia ini begitu dirasai.. aku sangat bersyukur kepada Allah kerana diberikan kesempatan ini.. Hati terasa gembira ingin menyambut lebaran.. tapi dalam masa yang sama agak sayu kerana Ramadhan bakal berlabuh pergi.. erm.. Apa pun harap dapat menemui Ramadhan akan datang..


Sebut pasal Raya, tahun ini persiapan untuk diri sendiri, ala kadar saja, pada hari ahad yang lepas aku pergi membeli belah besama 'team sailors' di Sunway Pyramid, Subang Jaya.. seronok membeli belah dengan mereka.. sangat happening.. Aku hanya membeli sehelai skinny jeans di butik romps, dan sehelai collar t.shirt di butik Radioactive.. haha.. Nampaknya baju melayu terpaksa pakai yang lama, kerana tiada bajet lebih... Tidak mengapa.. paling penting dapat berhari raya bersama keluarga dan sanak saudara.. Selepas membeli belah.. berbuka puasa di Kg Baru.. kenangan bersama 'team sailors' takkan dilupakan.. Harapan semoga hari raya Tahun ni memberikan keberkatan dan keinsafan.. mensuci hening dosa.. merapatkan ikatan silaturrahim sesama manusia. InsyaAllah... Amin.. (^_^)

Sempat bergambar di Sunway Pyramid (dlm tandas pun jadi la.. haha)

Menu berbuka puasa di Kg Baru.. Nasi Ayam jew.. (^_^)

Adie kun n Mars

Selamat Hari Raya Aidilftiri,
Maaf Zahir dan Batin,
ikhlas..


Adie Kun @ Raja Bulan


No comments: