Friday, December 3, 2010

Sepintas Lalu..

Wahhh.. dah lama sangat tak update blog.. Pejam celik, pejam celik,.. rupanya dah hampir 7 bulan Adie bekerja di bangi, dah akhir tahun pun, masih jawatan yang sama.. gaji yang sama.. dalam tempoh ini, terlalu banyak peristiwa pahit manis yang berlaku dalam kehidupan Adie, samada peribadi mahupun kerjaya. Sampai satu tahap, Adie selalu terfikir untuk berhenti.. tapi, Adie kuatkan diri juga, sebabnya.. sekarang, bukan senang nak cari kerja yang baik, jadi buat sementara waktu, sementara belum ada rezeki dalam bidang kerjaya yang lain, Adie akan terus bekerja.. InsyaAllah, dengan kehendak-Nya, semuanya pasti akan baik-baik je..

Dalam tempoh hampir 7 bulan ini, kehidupan Adie, hanya pada kerjaya, lansung tiada masa untuk kawan-kawan.. lagipun jarak dan masa memisahkan kami.. rindu sangat pada mereka, harapnya mereka faham.. nak online dekat bangi pun tak dapat.. sebabnya tempat Adie menetap, tiada kemudahan CyberCafe.. ermm... sebab itu la, kadang-kadang tak dapat online sampai sebulan lebih..

Doa Adie, semoga kehidupan Adie akan bertambah baik lagi lepas ini, moga keajaiban berlaku, erm.. apa pun Adie akan berusaha untuk terus maju kehadapan.. InsyaAllah.. Amin..


GAMBAR TERBARU.






3 comments:

Zoulhusni:My Emancipation said...

adieeee....!!!!!

rindunya....!!!!

adie_kun said...

windu gak kat husni baby... huhu~
(^_^)

vee_elviana said...

Wah... cool... Adie... nampak lebih
ceria.. well done.. ape-ape pun do the best for your own goodself ya..

Ciao