Thursday, December 3, 2009

PC Rosak Dan Keluar Bersama Chibi dan Mars.


Pc telah mengalami kerosakan sejak Hari Raya Korban yang lalu dan baru saja diperbaiki oleh kawan kepada adik Adie, jadi Adie tidak sempat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Korban dan mengemaskini blog sepanjang lebih dari seminggu ini.. Wah.. (T_T)


Okey, Rasanya masih belum terlambat lagi untuk kemaskini, pada sabtu yang lepas, iaitu hari ke 2 Hari Raya Korban, Adie keluar bersama Chibi dan Mars ke KL, kebetulan pada 27 November merupakan hari lahir Chibi, dan pada awalnya merancang untuk keluar pada Hari Raya Korban, tapi sememangnya tidak sesuai jadi kami keluar pada hari sabtu,.. Tapi Adie sampai lewat ke tempat yang dijanjikan... Wahh.. (*_*).. minta maaf pada Chibi dan Mars, tak sengaja.. Memang seronok sangat keluar bersama mereka.. Meriah dengan gurau senda, gelak ketawa.. Happening sangat..

Kami pergi ke Time SQuare menghabiskan masa bersama-sama di sana sebelum menuju ke sebuah tempat yang ingin di tuju oleh Chibi.. Sempat mengambil beberapa keping gambar sebelum pergi ke destinasi yang Chibi maksudkan... Apa pun memang seronok sangat bila berada disamping mereka, berada disamping kawan-kawan yang serasi dengan diri kita.. Masa nak berpisah dan balik ke rumah masing-masing, terasa agak sedih.. Apa pun doa Adie, semoga persahabatan kami akan kekal sampai bila-bila. InsyaAllah.. Amin.

P/S = Selamat Hari Lahir buat Chibi aka Erul, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki, hajat dan impian di makbulkan, mendapat keberkatan dari Allah S.W.T. dan sentiasa gembira di samping orang yang tersayang. InsyaAllah..Amin.. (^_^)


GAMBAR KENANGAN.






Adie Kun @ Raja Bulan



No comments: