Tuesday, January 13, 2009

Jom Makan Pizza.. (^_^)

Hari ini agak letih, bangun pun lewat, mungkin disebabkan otot-otot dan badan yang letih kerana bersenam semalam dalam proses pemulihan. Tahun ini insyaAllah, nak sambung azam tahun-tahun lepas yakni menambah berat badan yang tak cukup ideal ini dan memiliki badan yang cantik. Berat badan 49 kg, ideal 51 kg, target 56 kg.. Semoga usaha dan doa dimakbulkan Allah. Bila badan tidak mempunyai berat yang ideal dan kurus, memang terasa sangat kekurangan, kurang bertenaga, cepat letih, mudah sakit dan mendapat demam dan kalau nak beli baju pun pilihannya terhad, size S, kalau besar sedikit pasti akan kelihatan menggelebeh dan macam-macam lagi. Harap sangat tahun 2009 ini hasrat akan tercapai.

Dalam usaha nak menambah berat badan, perlu makan dengan banyak makanan yang mengandungi protein dan berkhasiat, dan dalam masa yang sama harus bersenam.. Malam tadi pula, akak masak pizza saiz hidangan untuk 10 orang, makan pizza sampai hari ini pun masih terasa kenyang. Sedap, jadi lepas ini tak perlu pergi ke Pizza Hut lagi, tak mahu duit yang dibelanjakan mungkin akan disalurkan kepada kejahatan dan kekejaman. Boikot apa yang termampu saja dan lakukan apa yang patut untuk menunjukkan yang kita ambil kisah dan ambil berat tentang perkara yang sedang hangat berlaku ketika ini. Apa pun semoga semuanya akan baik-baik saja. InsyaAllah..

Sebelum dimasak.
Selepas dimasak

7 comments:

Al-Walid Nadly said...

Exercise kne hari2..baru r x pancit..hehe..

NadZakk said...

mak oih.
ade ke owg maw gemukk?
bgush!
tabik springggggg~
kahkahkah~

Anonymous said...

Elehhh...I ygk nk gemuk nie,xgmuk2x pn...
wakakkakaka...
;p
Adieeeee
Nk pizza tueee...Anto2x laa kt blog nie haaa..

Izo Candy said...

makan cheese byk2 nyehz~

adie_kun said...

yela tu korang.. hehe..


wahhh.. candy.. lama x nampak..
windu la...
nape tarak bleh masuk blog u'olls..

(^_^)??

||| PöJìé PööH ||| said...

bestnyer!
rindu nak makan pizza gak!
tpksa la cari resepi pizza n buat sendiri kat umah..

Anonymous said...

Mngmpat je kje korang erhhh???
Pngat tlinga bru taw..
wakakakkakaak